söndag, maj 20, 2012

Låda 2 av 3...


Har hunnit med en vända till morrisons med Anne, hon hade lovat att jag kunde åka med en dag när hon ändå skulle dit så jag kunde köpa store grejer. Skulle köpa vårt nya bord med stolar till balkong och jodå jag tog en låda med hela setet på bild på utsidan och betalade glad o nöjd. Kommer hem och inser att det bara är stolar i lådan... Kollar närmare på lådan och inser att det är 3 lådor med grejerna och jag har bara en med mig hem... Så fick ringa Morrisons och det visade sig att lådorna med bord var slut :O Hur dom nu kan få slut på bara en del när dem 3 lådorna säljs som set?! Fast kanske är fler än jag som gjort det misstaget och inte ringt eller åkt tillbaka... Nå dem skrev upp namn o telefonnummer och bara vi har kvittot med oss ås kan vi hämta bordet o parasollet en annan dag när det kommit in. Tur det :) Nå stolarna är snygga och bekväma iaf så jag är nöjd nu när misstaget är utrett!

Här är HELA setet

Inga kommentarer: