måndag, maj 14, 2012

Hjälp!

Alltså jag behöver er hjälp, jag har bokat tid för klippning på onsdag, hon gav mig även tid för färgning för jag är totalt förvirrad. Jag vet inte alls vad jag vill göra med mitt hår... Har funderat på ljusa slingor men är inte säker... Ska jag klippa det riktigt kort? Ska jag låta det växa ut? ska jag göra något mitt i mellan? Kan någon hjälpa mig?! Jag är så förvirrad! Det enda jag vet är att jag vill ha en förändring och känna mig snygg. Mest sugen är jag på o klippa det riktigt kort bak och sen behålla lite längd där fram, hade liknande i gymnasiet, men är rädd jag ska se för tjock ut i ansiktet då... så snälla, ös över mig med åsikter! Dock inga spydiga o otrevliga kommentarer om mig och mitt hår som jag fick sist, då kan ni hålla käften istället.
tack!

Inga kommentarer: