fredag, maj 11, 2012

Tröttmössa

Simskolan gick fint, Alex är superduktig! Idag fick dem öva på att simma, inte så att dem fått lära sig simtagen men att ta sig fram i vattnet. Dem fick flyta på rygg på "korvar" och ha en hajfena på ryggen och "simma". Alex var faktiskt en av dem bästa i gruppen, inte mycket gnäll utan skratt och så stolthet när han klarade något :) Min fina kille!
Dock tog simningen musten ur mig, puh! Kom hem o dog lite på balkongen och tänkte sen laga mat men höll på o bryta ihop vid diskbänken, jäklar vad trött jag vart... Slutade med att vi åt på O´Reillys, blir alltid lika besviken när jag går dit, men mat i magen fick vi... Jag höll på o somna vid bordet och Pelle var ju inte heller pigg... Blev ingen munter tillställning. När vi kom hem gick Pelle tillbaka till jobbet, Alex ville sova och Mollie gnällde. Innan klockan var sju låg både Alex o Mollie i säng. Blev en timma med tv-tittande o tv-spels spelande med Jamie innan även han var i sin säng. Och appropå säng så är sista budet jag hört om våningssängen onsdag, men den som lever får väl se...
 Är sinnessjukt trött men har ändå påbörjat en andra film för kvällen, genomtänkt? I Think not... Funderar på o ta med mig datorn till sängs, alltid lite sällskap när nu Pelle är iväg...

Lekmattan var lite roligare ute på balkongen
'

Ja just det, jag vill även passa på o gratta Marie-Louise och Anders som gifte sig i smyg idag!
Du ljuger inte dåligt du ML ;) GRATTIS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tackar så mycket!! Sorry jag har mått dåligt över att ljuga! men nu blir de inte mer LOVAR :)