söndag, maj 27, 2012

Seg Söndag



Wow idag är jag trött! Var ju uppe o kolla på eurovision igår och var inte i säng förrän vid ett... Pelle är så skyldig mig sovmorgnar när han är klar med detta poklerrace!  Men på fredag ska det vara över och sen väntar en 4 dagars helg :D En jäkla massa jippo kommer det bli här i Gib då eftersom drottningen firar 60 år på tronen. Med långhelg hade jag gärna tagit en vända till Spanien o bott lite på hotell, miljöombyte ni vet, men tveksamt om de blir så. Hyrbil går inte o få tag på i La Linea men jag kan inte låta bli o kolla på andra ställen i närheten för jag tror vi i familjen hade behövt komma ut lite på äventyr! Förutom ett par promenader i La linea så har vi inte lämnat lilla Gibraltar (i storlek med lysekil) Sen vi var i alumunicar i mars... Känner mig lite isolerad...
Idag händer nog inte jättemycket, Pelle lär vara trött efter 10timmars poker igår och han lär spela mer ikväll... Det var tal om lunch med vännerna men jag är lite trött på stället vi ska gå till... Nå vi får se.

Förresten vann ju Sverige igår om någon lyckats missa det, utklassning faktiskt :) Var kul o se det!

Just nu sitter jag o kollar in barnvagnar, hittade en som uppfyllde alla mina krav på amazon.com för endast ca 1500kr, tyvärr hittar jag den inte på brittiska amazon och jag vet inte om den amerikanska skickar hit, nån som vet?! Pelle ska ju till USA men då gäller det ju o hitta en återförsäljare i las vegas för denna vagn för då kan vi nog slippa tull osv... Men inte det lättaste...



Inga kommentarer: