onsdag, maj 30, 2012

Bilder o så



 Dagen idag har varit långsam men roade mig med lite fotografering vid middagen. Så här kommer en liten bildbomb, inte så ovanligt iofs ;)

Har iaf idag bestämt mig för att köra på den lila vagnen, alla en som vågade sig på o lämna en kommentar om det tyckte det. Så tack Pennan! Men även Pelle, Trine o andra jag pratat med tycker en lila. Jag tycker ju själv den är superfin så why not :) Har även fått besked från Fk så såfort dem pengarna kommer in så blir det till o shoppa ny vagn. Ska även köpa en gåstol till Mollie, har hittat en på samma sida som vagnen, så blir ett roligt paket som dimper ner förhoppningsvis under juni månad :)


 
Min fina ros i min lilla balkongrabatt


Min vackra Alex!
Fina maken
Mollie äter lite gröt
Älskar minspelet på denna damen!
 



Kolla putläppen :)
Sjuklingen Jamie

Fiol-nisse
 
 Barnens rum, bara bilmattan som saknas.

1 kommentar:

Pernilla sa...

varsegod ;)Härliga bilder!