torsdag, december 22, 2016

Mot Sverige

Snart så bär det av, väskorna är i stort sett packade för de nästkommande veckorna, huset är i ordningställt och hundvakten informerad om de mesta. Så imorgon förmiddag innan taxin kommer (ja taxi, buss för oss alla kostar £36,70 medan taxin kostar £38, ett inte så svårt val) så ska de sista packas, hund rastas och hus städas av de sista. Då taxin kommer kl 11 så gissar jag att allt kommer hinnas med med god marginal och jag kommer bli sittande vid tvn, rastlös, sista timmen :P Men hellre det än stress och inte hinna bli klar!

Idag har jag känt mig skruttig, speciellt mitt på dan och förmiddagen, sen tog jag värktabletter och med dem verkar det värst ha gått över. 
Barnen gick halvdag i skolan idag, men det var mest diplomutdelande, jjlklappsbyten och godisätande om jag förstod det hela rätt. Så nu är det lov i ca två veckor innan det är back to business igen. 

Jag ser fram emot att åka nu men kommer att sakna Lucy, men jag vet att hon får det så bra det vara går iaf!



Inga kommentarer: