måndag, juni 08, 2015

Söndag

Helgen kom och gick och även fast vi hade en trevlig helg så var ändå höjdpunkten när Pelle och Jamie kom hem från London igår kväll! Jag saknade dem jättemycket och var inte så lite avundsjuk på att dem fick spana in våra nya hoods och inte jag. Men dem var väldigt entusiastiska och nu börjar vår jakt på det perfekta huset, på en ort dem blev kära i som ligger nära kontoret. Jag gillar den här biten med att flytta, men det här med att packa lådor var betydligt drygare än jag mindes det, Speciellt eftersom mycket av skiten som behöver gås igenom är Pelles, dvs kommer inte bli gjort... Och mycket av sakerna som är enkelt att packa behöver vi ha kvar tills närmare flytt så jag inte kan röra det. Andra saker skulle jag behöva tex vakuum påsar för att inte ta upp massvis av lådor. So its a work in progress...

Våran Söndag förutom en tur till flygplatsen fram på kvällen gick ut på att inte göra mycket alls. Vi var ute med hunden och barnen cyklade och hade kul, vi stannade till o köpte en dricka på ett fik men mest hängde vi här hemma. Vi skulle ha gått till poolen men mörka moln drog in och trots att det fortfarande var varmt så tappade vi lusten att bada. Men det var en skön och slapp Söndag.


Mollie

Alex älskar att cykla, jag hoppas UK erbjuder med möjligheter för honom att cykla

Knäpungen fikar

Lucy var med

Äntligen vart min fina Jamie hemma igen!


Fick godis (som jag fick en allergisk reaktion på) och världens sötaste lapp

Inga kommentarer: