onsdag, juni 17, 2015

bokat o klart

Ja ser ni, nu händer det grejer, idag har vi bokat fraktbolag och dem kommer och hämtar alla våra saker redan på tisdag eller onsdag nästa vecka så nu får vi lägga i en växel. Tyvärr mitt uppe i denna flytt så har vi svärföräldrarna på besök, Pelles moster med familj är i Puerto Banus och en annan familj vi brukar träffa i Sthlm är i Fuengirola så vi vill ju såklart försöka träffa dem också. Men nu börjar paniken komma krypande hos mig, jag vill greja på kvällen men det sover folk i alla rum så det går inte, på dagtid orkar jag inte riktigt ta tag i det, iaf inte idag. Så det står liksom stilla vilket gör mig än mer frustrerad... Idag har jag dock hunnit gå på lunchdejt med min man och så har vi hittat ett hus som Pelles nya chef ska kolla på åt oss imorgon, håll tummarna för att det är lika bra som det ser ut på bilderna! Om allt går som vi vill så får vi ordning på allt med flytt och nytt hus inom en vecka, det vore guld, då kunde vi bara slappna av sen! Jag ser fram emot semester nu, även fast det redan är lite som semester nu då Pelle jobbar mindre och vi får massa hjälp med barnen av svärföräldrarna :)






Inga kommentarer: