tisdag, juni 23, 2015

Done!

Hej hopp, nu har vi skickat iväg våra saker med fraktbolaget och så har vi dessutom muntligt tackat ja till ett hus utan för Woking i Surrey. Pusselbitarna faller sakta på plats! Det enda packandet kvar är våra kläder, lite lakan och handdukar och lite saker man inte kan leva utan men det packandet får vackert vänta några dar. Schemat närmsta dagarna är rätt uppbokat, med veterinären, besök och kalas imorgon, playdate och kvällsdate på torsdag, skolavslutning och Gib på fredag och så IKEA och hejdå-middag på Lördag. Söndag-tisdag får det bli roliga saker så som stranden, poolen och kanske någon feria. Sen packa och städa och så säga Adios till Spanien... Har nog lite svårt att förstå att det bara är en vecka kvar här i Spanien, det är många saker jag kommer sakna men denna äckliga värme vi har nu, den kommer jag inte sakna! Jag sitter i köket och klockan är halv elva på kvällen och jag svettas... blä!

Nya huset kanske ni undrar över, jo det är ett hus med 4 sovrum, kök, vardagsrum, badrum, toalett och ett uterum (pensionärs kuvös), liten trädgård och garage! Inget kontrakt är skrivet så jag avvaktar med bilder tills vi har på papper att det är vårt. Men det är typiskt brittiskt med heltäckningsmattor över typ hela huset, bra storlekar på rummen och ett kök man inte kan äta i...

Bilder från senaste dagarna


Sista kvällen med farmor och farfar här, äter på vår kines

Från kinesen vid vårt område

Jamie

Alex igår

Kian är lagad igen, och tvättad, det är nåt med denna bil, den har personlighet och jag blir glad av att köra den!

Solglasögon när man målar inne var tydligen nödvändigt

Inga kommentarer: