onsdag, september 28, 2016

Amazon beroende...

Jag har lyckats fylla mina dagar ändå, igår så blev jag inringd på ett tvåtimmars pass på jobbet och sen var det ju liksom bara lunch och hundpromenad och så var det vanliga rutinen som gällde ändå.
Idag så har jag roat mig med att byta lakan, tvätta lakan + annan tvätt, hänga lakan på tork, dammsuga huset och ta hand om Jamie som är hemma från skolan för tredje dagen i rad. Han är äntligen på bättringsvägen, jag tror att han kan gå till skolan imorgon igen. Idag är han feberfri och fick därför hänga med på en promenad med Lucy, lite motion och frisk luft skadar ju knappast!
Jag känner mig riktigt duktig idag, tre maskiner tvätt tvättade, delar av det är redan torrt (thank god for nice weather) och huset ser någorlunda ut igen. Galet egentligen att vi storstädade i söndags och redan idag onsdag så behövde huset en rejäl städning igen, smutgrisar är vi allihopa ;)

Sen så har mitt amazon-beroende tagit fart igen, det är så enkelt att surfa runt där och leta efter diverse julklappar och födelsedagspresenter. Jag har nu hyfsad koll på vad Alex får när han fyller år även om allt inte är beställt ännu, jag har också relativt bra koll på julklappar till samtliga barn plus att jag vet vad vi ska köpa till Jamie när han fyller år. Dock behöver Jamies födelsedagspresent mer efterforskning och rådfrågning, men det är ju flera månader kvar som tur är. Pelles födelsedagspresent har jag också hyfsad koll på, men har noll koll på vad Mollie ska få när hon fyller år, det vore roligt med nåt stort istf massa små leksaker som ändå kommer bort, går sönder eller hamnar längst ner i leksakslådan men jag kan inte komma på vad för något. Tips någon?


promenix groupie

Lucy hittade en fågel

antingen var fågeln tam eller så var den skadad

Inga kommentarer: