torsdag, september 22, 2016

Hej på er åtta som läser här inne :) Vårt tak är nu frigjort från allt löst som potentiellt hade kunnat rasa ner i huvudet på oss. Nu väntar vi på hyresvärdens godkännande att få det fixat, då behöver dem riva ner resten och sedan lägga nytt.

Igår fick jag ett meddelande från jobbet att en av mina nya klienter hade ramlat och hamnat på sjukhuset, så resten av denna veckan jobbar jag bara en timma per dag... Mer tid hemma men värdelöst med 2h i bilen för en timmes jobb...
Iaf hann jag städa hemma igår och när jag hämtat barnen i skolan så plockade jag med mig Jamie och gick på stan. Vi behövde till biblioteket ochså behövde vi köpa lite smått och gott. Vi gick även o fikade, så mysigt med lite tid med bara min stora kille! Det slutade även med att vi köpte tre födelsedagspresenter, två till Alex och en till ett kalas Jamie ska till. Behöver ett par till presenter till Alex, men är ju några veckor kvar till den stora dagen. Den stora jakten på både presenter och julklappar har börjat... Jul och 4 födelsedagar inom 4 månader kräver planering o en massa surfande på olika hemsidor... Om någon har nåt bra förslag på presenter så hör av er ;)

Var även till veterinären för ett sista återbesök för Lucy, och allt såg bra ut så nu är hon godkänd för normal aktivitet igen. Tack gode gud för det, hon har inte haft så lite överskottsenergi de sista veckorna ;)


Läxläsning

hittade en Jamie-yoghurt

Fika med Jamie

Inga kommentarer: