måndag, september 12, 2016

Helgen och skolstart!

Helgen var fin, Jamie har spelat fotboll, Pelle har hjälpt Annika och Alex att flytta hit till Woking och så hade vi Annika här på middag (Alex jobbade). I fredags fick jag egentid med våran Alex på stan, han hade växt ur sina gympaskor över sommaren så vi köpte nya och myste lite på stan, I loved it!

Igår hade vi en riktigt fin familjedag! Först så var jag, Pelle och Mollie på stan och shoppade, Pelle behövde desperat nya byxor och tack vare rea och billiga affärer så kom vi hem med 5 par ny byxor och en ny skjorta till honom! Och när vi var färdiga på stan så plockade vi med oss pojkarna och vovven och drog till River wey och vår favoritpub och käkade lunch och promenerad längs med floden. Ljuvligt!

Idag är det måndag och jag är ledig från jobbet (börjar imorgon). Lucy är hos veterinären och blir steriliserad så jag är lite nervig... Dessutom börjar Mollie i skolan idag, hon kommer gå eftermiddagar denna veckan, 13-15 så jag ska strax fixa lunch till oss och sedan ska jag lämna henne på skolan, tror jag är mer nervös över det än hon. För att vara redo för spellings så sitter Mollie och övar på att skriva nu, sötaste, jag har inte hjärta att berätta att det nog dröjer ett tag innan hon för spellings läxa :)














Inga kommentarer: