fredag, juli 01, 2016

Då kör vi


Idag bär det av med husbilen, och eftersom husbilen inte är fullt utrustad än så kommer vi ha massa saker med dit idag som sen ska få stanna, men shit, blir nog lite trångt i bilen...
Tittar man ut på ösregnet som är nu så ser det inte så kul ut, men jag har bunkrat med filmer, böcker och spel så det ska nog gå bra :) Och har vi tur så kanske det är finare väder dit vi ska!

Sista dagarna så har vardagen rullat på, vår vän stripps var här för en sista natt innan hemfärd inatt så jag hade sällskap framför en film igår när Pelle var på scouterna vilket var trevligt.

Idag har jag mest städat och packat, tvättar lite då det var rätt fullt i tvättkorgarna när jag kom hem... Handdukar och lakan var helt slut så jag har tvättat och tvättat. Köpte även två nya stora handdukar igår då jag och Pelle nästan alltid slåss om de stora handdukarna ;) Vi har mängder av barnhanddukar men dem går ju knappt runt mig...

Nej men jag har väl itne så mycket mer att komma med idag...


Älskade familj!

Mollan

Väntan i bilen på Jamie igår

Inga kommentarer: