lördag, juli 16, 2016

Nu är det nära, om en timma landar Sandras plan och om ca 45min ska jag åka mot flygplatsen! För att fördriva tiden så tänkte jag att jag kunde uppdatera er som troget läser mina inlägg här.

Våran fina Alex har fortsatt feber, den ligger stadigt runt 38 grader med hade toppar på 39,5 häromdagen... Så några stora aktiviteter för hela familjen har det inte blivit. Men idag stoppade vi honom Alvedon och drog till affären, kylskåpet var tomt och vi alla behövde ut en sväng. Och det gick bra, han behövde inte ens sitta i vagnen. Vi letade även efter stövlar men hittade bara till Mollie så efter mataffären så släppte Pelle av mig och Jamie i centrum där vi letade stövlar till honom. Det är galet dåligt utbud på stövlar i detta land med tanke på mängden regn som faller året om... Men efter att ha besökt alla butiker vi kunde tänka oss att dem hade stövlar så hittade vi ett par, som Jamie dessutom gillade så det blev bra. Alex gamla stövlar passade fortfarande som tur va så nu är dem alla utrustade!

Igår så tog jag med mig Jamie, som bett om lite mer egentid med mig, och åkte in till Clapham och träffade Annika. Vi åt på en kinarestaurang, köpte glass på McD och promenerade lite längs med Themsen. På det stora hela en trevlig kväll fast själv Clapham är kanske inte stans bästa område...



Inga kommentarer: