onsdag, april 15, 2015

Well hello!

Sorry, livet går vidare och bloggen hamnar i skymundan. Men nu är livet tillbaka i vardagen och jag kanske hinner och orkar med att blogga, känner inte att jag får ut så mycket av bloggen just nu dock.

Men det viktigaste som hänt senaste veckan är överraskningsfesten för Tommy i Lördags och igår var jag och Pelle till Gib när barnen var i skolan, vi kollade på en lägenhet och uträttade ärenden. Det blir nog inte den lägenheten även fast den var helt ok, men inget är helt bestämt så vi får se.

Idag tänkte jag påbörja min nya karriär som översättare, tja jag tänkte iaf gå in o se om det finns några jobb jag kan söka :) Jag tänkte även kolla igenom första lektionen i min kurs och se om jag kan hitta officepaketet så jag kan göra det jag lovat åt svärmor. Busy day huh?

Lite bilder från veckan som gått....



 



 



Kastade en korvbit till hunden, som hon inte rörde till att börja med...

Inga kommentarer: