lördag, april 25, 2015

Relax

På många sätt känns livet rätt så jobbigt just nu men när jag sitter här på vår balkong och tittar ut över gården och vinden som rör om i palmerna, ser min dotter leka och hunden som förnöjt sträcker ut sig så är det svårt att vara missnöjd med livet. Den här Balkongen, utsikten och den totala avslappning man hamnar i när man är här är något jag kommer sakna. Det är så fridfullt att sitta här, känns som man inte har ett bekymmer i världen! Men i övrigt är jag redo att gå vidare, få en ny start i livet, förhoppningsvis med lite mer pengar att röra sig med, kanske en blygsam karriär för mig och nya jaktmarker att utforska. Visst kommer jag sakna vännerna här om vi lämnar Spanien/Gib området men med alla dessa flyttar vi har gjort genom åren så har jag lärt mig att dem riktiga vännerna förblir oavsett avstånd. I dagsläget med skype, facebook, bloggar osv så behöver inte avstånd bli ett problem och jag är söker på att dem 5 jag betraktar som mina bästa vänner här nere kommer förbli mina vänner oavsett var jag bor!

Just nu inväntar vi Dani, Marco och ungarna, vi ska umgås och grilla. Men dem är inte direkt kända för att komma på utsatt tid så jag relaxar :)


Lucy igår

Inga kommentarer: