torsdag, april 09, 2015

arbetslust

Igår väntade jag hela dagen på att rastlösheten och viljan att arbeta skulle infinna sig, men det gjorde den inte. Idag gjorde den däremot det, men först spenderade jag förmiddagen med att se på film med Jamie och tvätta lite. Stackars Jamie har haft två dagar med feber och ont i magen igen, men idag släppte det i magen efter ett toabesök och febern har gått ner, han har inte haft ett roligt skollov...
Resten av dagen har jag varit igång, städat, bakat, lagat mat och tagit hand om hund o barn.

Imorgon ska Jamie hänga med Pelle till kontoret så jag tänkte ta tag i lite av det som jag har liggande, ett jobb som väntar och fixa med lite skolgrejer. Men jag tänker även ge Lucy och mig en välförtjänt långpromenad, bara regnet håller sig borta!

Inga kommentarer: