söndag, april 05, 2015

Så jävla less

Idag känner jag att jag har rätten att gnälla, över jul i tre veckor var jag sjuk, sen jul har vi haft diverse roliga sjukdomar, allergier och småkryp och nu är det Påsk, gissa vem som missar all god mat igen?! Jo jag, nej faktiskt hela vår familj för den här gången hade vi ingen här som lagade maten när jag inte orkade, så inte ens kokta ägg har vi fått i oss. Både Pelle och jag har legat i feber i helgen, mamma och Lasse som bor på hotell i Puerto Banus har ställt upp och roat barnen några timmar varje dag förutom idag då även mamma verkar ha sjuknat in :(
Jag är så jäkla less på alla dessa sjukdomar, imorse kunde jag knappt svälja mitt eget saliv men med bedövade spray, värktablett och halstabletter så har jag lyckats få i mig lite. Att jag dessutom hållit mig någorlunda feberfri under dagen trots att jag är kvar i dimman har gjort att jag ändå ser slutet på tunneln. Imorgon börjar skolan för Alex och Mollie men jag vet inte om jag vågar köra bil, känns som jag går i en ständig fylla med runda fötter och yr i skallen...  Det här suger så jävla fett!!!




 


Inga kommentarer: