måndag, juli 14, 2014

Låt semestern få sin början

Idag har jag kört på städning och ihop packning, det är galet hur snabbt vi lyckats sprida ut oss i huset :) Men nu tror jag att jag lyckats samla ihop våra saker då jag gått från rum till rum och packat och städat i ordning.

Fick just höra att vår Cypern tripp som skulle ske om ca två veckor kanske blir redan till helgen, ja mig spelar det ju egentligen inte så stor roll men det är ju sånt som är bra och veta. Dock är det semester nu och inga direkta andra saker och passa så det är ju bara o tuta o köra på det som dyker upp. Ja till och med Pelle skulle försöka vara ledig i veckan så jag ser fram emot båtturer, bärplockning och kanske till och med bad och annat som man kan roa sig med ut i sthlms skärgård. Jag drömmer lite om Kålmården och Gröna lund men inser att ekonomin sätter stopp för det så ist blir det enkla och billiga nöjen som inte nödvändigtvis behöver vara sämre :) Här ska njutas av svenska sommaren!

Om ett par veckor blir det till att åka ner mot min familj och njuta av Västkusten och se vad den har o erbjuda. Ser fram emot att få träffa alla, det är faktiskt det som är det viktigaste med att vara här i Sverige, att få umgås med familj och vänner!

Nu ska jag fixa lunch och sen hoppas jag att vi kan åka ut mot Ingarö!

Inga kommentarer: