måndag, juli 07, 2014

I will miss you guys!

Imorse när jag träffade Anne så fick jag ledsamma nyheter, dem ska flytta hem och som om inte det var nog så flyttar dem medan vi är i Sverige så idag var sista tillfället att ses... Inte sista för all framtid men sista på bra länge, Dublin är inte nästgårds precis... För dem är det goda nyheter, jag vet att hon har längtat hem och att hennes man länge sökt jobb på hemmaplan men för mig var det väldigt ledsamt! Hon har varit som en äldre syster här nere, någon jag vet att jag hade kunnat ringa mitt i natten om det var något, min mentor. Jag kommer sakna henne massor! Och från att inte veta alls att dem ska flytta tills att vi var tvungna o säga hejdå så var det bara 1,5h, lite för kort för att smälta det hela... Vi kramades flera gånger och försökte att inte börja gråta båda två... Det var lite med brustet hjärta jag gick därifrån, jag vet inte alls när jag får träffa henne igen... I will miss you Anne!

Som om inte det var nog så har jag träffat Trine idag och dem flyttar ju också hem, men henne får jag träffa imorgon igen och sedan kommer vi ju alltid kunna ses när vi åker till Sverige men det är ändå ledsamt. Två fina vänner på samma sommar, det är tufft...

Anne, Trine och Daniela, bara en av dessa kvar här nere när sommaren är slut...




Inga kommentarer: