torsdag, januari 25, 2018

Jamie 11 år!

Idag fyller världens finaste Jamie hela 11år. Det är svårt att förstå att det är hela 11 år sen han kom och gjorde mig till mamma. Jag var ju bara barnet själv när han föddes, men man åldras snabbt när man får barn och tillsammans har vi vuxit. För att ha varit vår försökskanin så har han blivit riktigt lyckad, väluppfostrad, en bra kompis, duktig i skolan och engagerad i sina extra uppgifter han tagit åt sig i skolan. Till hösten börjar han i det brittiska högstadiet, hur gick det till?! Ja det är 2 år tidigare än i Sverige men han har redan gjort snart 7 år i skolan så det är ändå detsamma. Stora killen! Nåja, idag vill jag bara säga grattis till Jamie, jag älskar dig och du gör mig extremt stolt varje dag!

from this...

to this!




Inga kommentarer: