onsdag, januari 10, 2018

Goda nyheter? Undercuts

Igår fick jag förvirrande nyheter, jag vet inte riktigt ännu vad det innebär men det kan vara goda nyheter. Det handlar om min operation, eventuellt så blir den inte av. Jag fick ett brev, det är en kopia på en rapport dem skickat till "min" läkare så det är en massa medicinska termer men som det verkar så tycker dem inte längre att jag behöver opereras. Men tja, jag kan ha tolkat det fel. Jag ska få en tid och träffa en läkare snart så jag hoppas på lite klarare besked då. Igår var jag väldigt irriterad över dessa nyheter, inte för att jag gärna vill opereras men för att vi ju planerat hela vårt liv de senaste halvåret runt denna operation och även det kommande halvåret och det hela känns så meningslöst om operationen inte blir av. All stress, all oro, all nervositet och alla vakna nätter som jag legat och funderat, helt i onödan. Det känns så taskigt av dem att i så fall ha lurat in oss i vetskapen om att det ska bli operation om det helt plötsligt inte blir av. 
Men idag känner jag mig lättare om hjärtat, det är ju fantastiska nyheter om det stämmer! Jag vill ju inte direkt opereras och även om jag vet att det kommer att ske förr eller senare så är det ju väldigt skönt om det blir skjutet på framtiden. Ju mer sällan jag gör operationerna, desto färre blir det ju förhoppningsvis :) Men vi får se vad dem säger när jag väl får tiden hos läkaren.

Till något helt annat...

Idag efter skolan åkte vi till stan där alla pojkarna gick och klippte sig medan jag och Mollan handlade presenter till ett dubbelkalas Mollie ska till i helgen.I bilen dit föreslog jag för grabbarna att dem kunde kanske klippa undercut, visade bild och dem nappade på idén. Titta så fina dem blev!






Bilder Från Helgen

Det finaste jag har, på väg mot fika och mathandling i lördags.

mina fina små, mobilbild från söndagen i devils punch bowl




Min badanka

Sötaste tjejen



Inga kommentarer: