torsdag, augusti 28, 2014

Road trip second edition part 6

Jag var dödstrött när vi kom fram till hotellet idag kl19 men Pelle tvingade ut mig för middag då vi bara ätit mackor o skräp på hela dan. Jag var yr och utmattad men sen med mat i magen fick jag ny energi och nu ligger jag här på en extremt obekväm kudde o kan inte sova och klockan är efter midnatt... Jag vet att vi har 9h effektiv körning hem imorgon och jag vill komma hem innan barnen sover, så med andra ord måste vi upp tidigt, suck detta är så hopplöst! I Will be tired, men nu vill jag bara hem! Längtar efter mina ungar massvis!

Förresten är vi i Spanien nu, några mil söder om Barcelona efter 7h körning idag. Idag och imorgon blev straffet på vår omväg, men väl värt det. Inga av vår ursprungliga mål nåddes men en underbar road trip har vi haft!! Sverige, Danmark, Tyskland, Luxemburg, Frankrike, Schweiz, Italien, Monaco och Spanien har vi klarat av på dessa sex snart sju dagars körning :) dock steg vi aldrig ur bilen i Monaco och såg inget speciellt då vi bara körde förbi, but still! 3 nya länder för mig tror jag och 4 för Pelle!




Inga kommentarer: