tisdag, augusti 19, 2014

Bekräftelsebehov

Idag har jag dammsugit ut en hel hund ur bilen som vi imorgon ska byta med familjen R. Känner mig riktigt duktig. Har dessutom tvättat två maskiner tvätt, röjt i röran här i stugan, skakat mattor, dammsugit och diskat i två omgångar. Känner mig rätt tillfreds nu och om det inte vore så att Mollie har över 39graders feber och sårig rygg så skulle jag vara riktigt nöjd. Men det här med Mollie oroar oss alla och vi var nästan på väg in till sjukhuset där svärmor jobbar nu igen men doktorns ord igår om att det kunde ta två dagar hejdade oss... Men om Anna oroar sig så är det inte bra alls... Så håll alla tummar för att febern går ner snart!!

Nu ska jag gå och packa om alla kläder så allt är redo om Mollie mår bättre och vi faktiskt kan påbörja vår roadtrip på torsdag som planerat. 


Lite piggare har hon varit en stund idag

Inga kommentarer: