söndag, augusti 03, 2014

Idag Söndag

Idag har vi varit till Hamburgsund till pappas båt och fått oss en åktur i skärgården där jag spenderat mina somrar som liten.Härlig minnesflaschback och kul att visa killarna :)
Efter båtturen badade vi på badplatsen där innan vi körde hem igen, där blev det pizza och sedan har Pelle och jag gått igenom våra lådor som står här. Vi har sorterat ut 3 kartonger med grejer vi vill ha med ner, det mesta är böcker och spel, foton och lite köksprylar. Men vi ska också ha med oss vår stora tv och antagligen några cyklar om det är möjligt, jag vill iaf ha ner min cykel och Jamie behöver ha ner sin. Vi får se vad sjutton vi får plats med i lilla bilen :)
Skönt iaf att ha allt klart och att fått rättat upp lutande tornet av kartonger i förrådet här hos pappa!

Imorgon är inget direkt planerat, behöver uträtta en del shopping då vi ska på dop och födelsedagsfest i helgen så kanske tar mig en vända på torget. Pelle lär väl behöva jobba så...



 
 Åka båt!


 


Hästvom, röda sjöboden i mitten brukade vi bo i

"vår sjöboa"




Pappas båt






Bästa selfin ever!




Min pappi!

Min Pelle

 

Mina fina!



Inga kommentarer: