torsdag, oktober 02, 2008

godis o sammandragningar

Åh blir galen, är hugrig/sugen hela tiden på kvällarna och vill ju vara nyttig men inget anant än sötsaker eller lagad mat lockar mig... Känns på något sätt som att det är bättre o äta några godisar än o laga middag klockan tio på kvällen ;) Men vi har inget hemma... måste börja köpa hem GODIS... känner mig sockerberoende igen fast så inte borde vara fallet, har ju inte ätit mer än jag gjort sen jag lyckades dra ner på det så mycket. Tja är ju bara några veckor kvar så dör ju inte av o äta lite socker.
Längtar sjukt efter den lill* i magen nu, om den kommer lika tidigt som Jamie så kommer den nästa vecka :) Är ju ganska troligt att den kommer för tidigt men vill ju inte hoppas för mycket.
Uj värsta sammandragningen nu, magen blir hård som sten, känns som bebisen försöker sig trycka sig ut den vägen ist... huuh! inte så skoj o vara gravid längre nu, någon som har tips på hur jag övertalar bebisen att komma snart? låt oss säga till helgen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh....gosissuget är jobbigt men sammandragningar är en sådär härligt spännande känsla, nästan obehaglig men samtidigt skön. Tänker på dig! Kram Andrea