torsdag, oktober 16, 2008

ingen bebis ännu


Hösten är här


I parken idag.



Ja som ni kanske förstår så blev det ingen bebis inatt heller... suck! O idag har Jag haft Jamie hela tiden sen ahn kom hem från dagis, för först måste Pelle vila så då tog jag Jamie o gick till parken, när vi kom hem efter nån timma så lagade vi middag o under tiden kom Carl o sa att han kunde fixa det sista på bilen. Så jag fick väcka Pelle. Carl tog våran bil medan vi åt middag o sen for Pelle efter honom. Så det blev jag o Jamie som fick diska o greja. Vid halv åtta fick jag Jamie o somna o sen dess har jag suttit här helt uttråkad... Hoppas Pelle kommer snart, tog längre tid än väntat för dem då dem var tvungna o åka till Biltema o köpa mer delar... skrotbil!
Har haft lite förvärkar till o från hela dagen men inget som verkar vilja bli värre, tyvärr... Håll alla era tummar så kanske jag kan få föda snaaaart iaf!

Inga kommentarer: