lördag, juni 11, 2016

Ikea

Ja lite svider det allt när alla lägger upp bilder från skolavslutningar och vi har sex veckor kvar... Men jag måste utgå från att vår skola har längre lov vid andra tillfällen eller att mina barn lär sig mer för annars blir det ju lite deppigt ;) Men som tur är så har inte barnen fb och instagram där dessa bilder läggs ut så dem har inte fattat att dem går mycket längre i skolan iaf. 

Idag har vi varit till Ikea i Southampton, köpt täcken, kuddar och lite annat till husbilen så att vi är helt redo inför vår sommarsemester! 
Nu så är jag vid jobbet, det var länge sen jag jobbade nu och det känns nästan lite konstigt. Men roligt ska det bli!

Igår hade jag egentid då Mollie var på dagis, jag la mesta av den tiden på att driva runt i morgonrock. Men jag fick även samlat ihop mig och gått en långpromenad med hunden. Mollie går korta dagar på fredagar så varade inte så länge :p




Inga kommentarer: