torsdag, augusti 27, 2015

Prylar på plats

Nu har våra grejer kommit, äntligen!! Barnen var sjukt exalterade över att se sina saker igen och jag måste erkänna att det är roligare att packa upp lådor när man fått längta efter prylarna i dem ett tag. :) Så dem flest lådor är faktiskt redan uppackade, jag har tre lådor på varje våning kvar att packa upp och det beror till stor del på att jag inte har någonstans att ställa grejer, behöver en hylla till Mollies rum och någon mer slags förvaring till vårt sovrum eller vardagsrummet. Det ska såsmåningom tillkomma ett skrivbord i vardagsrummet också men tillsvidare funkar det. Barnen är jättenöjda med sina rum nu och det är ju det viktigaste trots allt!

Förutom att packa upp prylar och städa idag så har vi varit till parken, barnen har cyklat och dem är så glada över att har dem igen :) Kul att dem uppskattar utomhuslivet igen!

Imorgon blir det lite shopping, Jamies skor ramlar isär och jag har slängt säkert fem par av Alex strumpor så ska bli lite påfyllning där. Måste även hitta ett durkslag och lite annat smått och gott till köket, hade inte packat allt det jag trodde att jag hade packat...






Inga kommentarer: