tisdag, augusti 25, 2015

Äntligen!

Nu har vi fått reda på att våra saker kommer imorgon bitti, något som vi alla väntat länge på nu! Fördelen med att vi fått vänta och vänta på våra saker är att vi nu längtar efter att få packa upp, något som man normalt inte känner i en flytt :) Så morgondagen kommer gå ut på att packa upp prylar, mestadels leksaker tror jag då dem är mest efterlängtade, men rena lakan och mer köksprylar vore inte helt fel heller!

Idag har vi varit till parken en stund, tills det började regna och sedan dess har vi hängt här hemma med varsin platta. Vilket påminner mig om att jag längtar efter att vår tv kommer imorgon, då kan vi koppla in vår tv-box och roa oss på det sättet också! Fast jag tror jag får ha den i fred i början, kommer bli som julafton för barnen med leksakerna efter 2 månader utan dem :)

Nå i parken tog vi lite bilder, ville testa nya  objektivet mer, här kommer några bilder 


Inga kommentarer: