lördag, augusti 15, 2015

London

Nu har snart en vecka passerat här i Woking och vi har hunnit med några besök till den stora fina parken som ligger i närheten, ett besök på Ikea där vi knappt kom hem pga avstängd väg och idag har vi varit inne i London och promenerat längs med Southbanks. Vi har haft en helt underbar dag med sol som omväxling då det regnat till och från dem sista två dagarna. Längs med Southbanks så är det många gatu uppträden och vi sprang på en kille som var riktigt duktig, men vad som imponerade mest på mig var att han uppträdde endast 3 månader efter en hjärtoperation. Eftersom jag själv gått igenom det så är jag väldigt impad av att hans kropp klarade det.  "We've got matching scars" Sa han när hn fick syn på mitt ärr efter uppträdandet, och ja det har vi ju :) Alltid lite speciellt för mig att springa på nån som gått igenom samma sak som jag, speciellt i samma ålder.  
Nå förutom det så kollade vi på båtar och mycket annat, åt medhavd lunch i en park och fikade med kaffe på ett café senare. Vi hade alltså en helt underbar dag och nu ska vi strx äta middagen som står i ugnen. 





Inga kommentarer: