lördag, augusti 29, 2015

Besök

Idag har vi haft en bra dag, allt är lättare när Pelle är hemma!
Sen så har vi haft besök av Pelles grekiska kollega, hans sambo och deras lilla dotter idag och det var så himla trevligt!! Dem är verkligen vår typ av människor och jag älskar att ta del i nya kulturer, den grekiska kulturen har vi väl egentligen inte haft så mycket att göra med så var roligt att prata med dem och lära sig lite nytt :) Jag och sambon som heter Thomi bytte nummer och kommer nog köra lite playdates i parken då hon jobbar kvällar och har tid med mig på dagen! Tror vi båda är rätt svältfödda på socialt umgänge då även dem är relativt nya här i uk. Jag känner att jag fått hoppet tillbaka om nya vänner efter det här, det kommer bli bra det här!


Mina fina pojkar!!

Mer eller mindre städade sovrum

Inga kommentarer: