söndag, november 09, 2008

Obehag fram på kvällningen

Två gånger på en dag :) Ja ibland kan det blir så!

Imorgon ska min morbror och moster komma på besök hit, det känns väldigt underligt då vi inte direkt har nån kontakt. Visst dem har alltid funnits här o jag får kort när jag fyller år och vi har varit där kanske nån gång per år o vise versa men jag KÄNNER dem inte alls. Jag känner mig ganska illa tillmods inför att dem ska komma för jag har ingen aning om vad vi ska prata om eller hur jag ska betee mig. Jag som alltid velat ha en tajtare kontakt med släkten borde ju vara jätteglad över att dem ringer o frågar om dem får hälsa på ist för att bara skicka ett gratulationskort till oss. Men det känns bara jättekonstigt och obekvämt. Det är egentligen lite underligt det här med att man måste umgås med sin familj bara för att man har blodsband, men dem är nyblivena pensionärer och måste väl ha nåt o fylla dagen med.... Usch o fy iaf! Tur är det att Pelle kan snacka och gudarna ska veta att Lisbeth kan prata på så det kommer väl lösa sig men känns som sagt lite underligt obehagligt.

Inga kommentarer: