onsdag, juli 26, 2017

En liten uppdatering

Jag måste erkänna att det inte händer så mycket spännande här hos mig. Men jag tänkte att ni kanske ville se framgången jag har i huset. Alla lådor kan jag inte packa upp då det inte finns någonstans att ställa dem. Vi behöver något slags vitrinskåp, hylla eller byrå för spel, pyssel och annan skit. Alternativt så får jag ge upp tanken på att jag ska ha varsin låda till barnen där jag kan lägga deras saker så jag slipper ha dem överallt, hmm ja vi får se. 
Här kommer lite bilder från huset som det ser ut idag. 


OK trädgården igår, ingen större skillnad idag förutom att den är blöt då det regnar. 

Staketet I trädgården gillar mig

Mollies rum, hon behöver eventuellt mer förvaring också, nya gardiner uppe. 

Killarnas rum, Jamie's sida, det mesta uppackat, men de kommer nog sätta sin egen prägel på det. 

Alex sida. 

Badrummet, uppackat. 

Vardagsrummet, har sprayat  heltäckningsmattan med lukta gott idag så inte nog med att det ser bra ut, nu luktar det gott också. 

Matrummet med spelhörna, saccosäckar ska införskaffas. Skrivbord för läxor och pyssel. 

Inga kommentarer: