tisdag, juli 11, 2017

Se på fan

Idag mina kära vänner så har vi varit och tittat i nya huset, det var första gången för grabbarna men som tur var så fick det godkänt av bägge. Vi fick också en överraskning, nämligen att dem målar om I hela huset, 50 nyanser av beige blir det, men det är iaf neutralt och vi kan sätta egen prägel med affischer, tavlor och Wall stickers. Köket var helt utrensat idag, men ett nytt fräscht åker snart in, och bara vi får diskmaskin så tror jag att det kommer bli toppen! Vi kommer få ett fräschare hus till ett bättre pris, I ett område som kommer passa oss bättre. Enda nackdelen är att det är ett sovrum mindre.

Utanför nya huset

Igår så bokade svärföräldrarna flygbiljetter, så det är bestämt att Mojmoj lämnar mig ensam at mitt öde den veckan killarna åker på läger. Dessutom får vi lite hjälp (hoppas jag) med flytten, eller snarare flyttstäd och montering av nya möbler. 
Vi bokade dessutom vår  biljett till färjan från Dover till Calais, halva priset mot förra året! Förvisso är vi två färre men sen är det ett annat datum också vilket jag tror gör största skillnaden. Hur som, nu blir semestern iaf av, bara några veckor kvar tills vi är på väg! Men först ska vi alltså flytta.... 
x

Inga kommentarer: