lördag, augusti 05, 2017

I Sverige nu

Nu är vi på plats i Sverige och har lämnat nya huset och allt som har med flyttkartonger att göra i England. Vi har återförenats med Mollie och stora delar av familjen på västkusten. Livet är bra, men som alltid så känns det som att dagarna inte riktigt räcker till. Jag har så många jag vill träffa men för lite tid. Jag ville inte flänga så mycket i år men det verkar ändå som att Det blir så...

Resan hit gick smidigt, vi stannade första natten i Holland på en fin camping, spelade minigolf och hade det mysigt. Andra dagen tog vi oss till norra Tyskland och på tredje dagen nådde vi min bror med familj i Halmstad. I torsdags, alltså dag fyra,  så åkte vi vidare till skåpesund där även Mollie och svärföräldrarna mötte upp. Igår, fredag, så åkte jag in till Göteborg för att möta upp Sandra för ett dygns shopping, bio och hotell! Nu sitter jag på bussen tillbaka till skåpesund. Vill hinna med mer tid med mamma, sen pappa såklart och några vänner  samtidigt som vi måste åka till sthlm senast fredag då vi ska ha grillfest på lördag på ingarö. Så ja det lär bli busy några dar framöver.







Inga kommentarer: