torsdag, maj 03, 2018

kreativ

Idag har jag roat mig med att göra armband och nyckelringar, jag har nämligen tänkt börja sälja dem lite på facebook och vill göra ett litet utbud att välja mellan först. Men jag har lite problem med min vänstra hand som somna gång på gång när jag pillar med sådant så det är väl egentligen inte det bästa jobbet för mig, men det är roligt. Jag har lite carpal tunnel syndrom i den handen, men inte tillrcäkligt för att dem ska göra något åt det... Anyways, det har varit en kreativ dag och det är därför bloggen också har fått lite nytt utseende. Man måste ju förändra sig lite ibland, det är också därför jag numera är korthårig :) Jag vet inte om andra tycker det är så fint då jag fick två kommentarer om att det är "tjusigt", haha, det känns inte som något jag skulle säga om jag tyckte någon var supersnygg i sin nya frisyr, nej det känns mest som något man säger för att vara artig. Nåväl, jag är i stort sett nöjd, var kanske inte exakt hur jag tänkt mig men det är fint, dock har jag svårt för att få frisyren att hålla sig snygg på det sättet jag vill, men det lär jag mig nog.

Annars då? Jo, jag var och fikade med Thomi igår vilket alltid är uppfriskande. Jag hann även städa hela huset och byta alla lakan så gårdagen var produktiv. Jag fick två gratis biobiljetter av Thomi så imorgon ska jag och Jamie gå på bio och sen bjöd hon även med mig och Mollie på bio på söndag, killarna får också gå med men jag tror inte det är en film för dem, men vi får se. Så blir mycket bio nu, men biljetterna hon har går ut i slutet på maj så det får bli så.

Nu ska jag åka och hämta barnen i skolan, vi hörs!

presentationsbilden i högra hörnet här på bloggen, från wales.





Inga kommentarer: