söndag, mars 19, 2017

En bra helg

Hej på er.
Imorgon är det stora dagen, jag har en klump i magen och ser inte alls fram emot det men som allt annat i livet så måste man bara ta sig igenom det.
Men vi har haft en härlig helg i husbilen, tyvärr verkar vi ha en vattenläcka i badrummet och eventuellt ett rör under husbilen. Kanske har det frusit sönder under vintern, men vi har varit noggranna med att tömma tankarna så isf måste det ha legat kvar i rören. Ja vi vet inte men det måste iaf fixas innan vi åker ner genom Europa så vi har bokat tid hos verkstan.
Helgen har mest gått ut på att umgås, vi har spelat spel, gått promenader, sett film osv. Vädret har inte varit tiptop men vi har haft det bra. Jag har hunnit med att fota lite också, första gången på väldigt länge som jag använt min systemkamera, nu har jag massor att redigera, men här kommer några. Och ni kan ju se min nya våriga header, tagen igår.






Inga kommentarer: