tisdag, mars 21, 2017

Allt OK

Det gick bra igår, det var på inget sätt skönt eller trevligt men jag tog mig igenom det. Fick vänta länge på min tur vilket var en ren plåga, men sen var det min tur. In i ett rum fullt med maskiner där jag kopplades upp och förbereddes. Sen kom doktorn och det hela påbörjades, huga! Slangen som skulle in kördes in genom handleden, det var tydligen besvärligt så det blev två snitt... men allt såg bra ut, mina artärer är tiptop! Sen var det återhämtningen vilket gick ut på att få stopp på blödandet och få ur det lugnande ur kroppan. Pelle och barnen hämtade mig runt fyra på eftermiddagen.
Nu måste jag hantera handleden som bruten i två dar, och omg, man anar inte hur mkt man använder två händer förrän man bara får använda en, dessutom va dem tvungna att skära i högerarmen, jag är hjälplös med vänster... Pelle har tom fått smöra min macka idag...

Så nu ser vi fram emot vår resa, bara denna veckans sjukskrivning och sen nästa med jobb och sen drar vi! Woho!


Inga kommentarer: