måndag, januari 09, 2017

Senaste dagarna


Hej på er!

Helgen är över och imorgon är det tillbaka till verkligheten. Denna helg har jag fått lite egentid då jag lite spontant hängde med Annika in till London igår och shoppade. Det blev en heldag och jag hittade nya träningskläder och en kofta, hittade även lite långärmade t-shirts till barnen på rean.

Idag har vi haft en hemmadag och det största som hände var att vi städade och jag o Jamie gick en lite längre vanda med Lucy. Bra dag på det stora hela.

I fredags var Pelle och Alex på familjekurs I karate och dem älskade det, dem har övat här hemma under helgen och nu är även Jamie nyfiken. Han vägrade när dem signade upp, men nu är han allt sugen :) Även jag tycker det ser kul ut men mitt knä är inte redo för det ännu. Kanske vi blir en karate familj till slut ;)

Vissa andra saker är inte helt hundra just nu men jag vill inte skriva för mycket om det ännu.

Inga kommentarer: