torsdag, december 04, 2008

I sthlm

Igår packade vi bilen proppfull o åkte upp till svärföräldrarna i sthlm, vi fick med oss mkt mer prylar än jag hade trott vi skulle få, men knödde in bakom barnbilstolar o byggde ett torn mellan bilstolarna. Pelle lär inte ha sett mkt i backspegeln, tur man har sidospeglar :) Resan upp gick bra, Alex sov hela vägen med bara ett ammningsstopp. Jamie var kanske inte lika snäll uta skrek en dryg timma, men var inte så mkt vi kunde göra åt det. Jag sov mig igenom den värsta skrikperioden, stackars Pelle! Pelle har dessutom åkt på värsta förskylningen så han satt o snorade o ögonen rann medan han försökte köra i regnet. Det är då jag önskar som starkast att jag hade fått tummen ur o tagit det där jädra körkortet! Men nu är det som det är...
Väl framme så tog vi en promenad allihop, Inte farmor Anna för hon var inte hemma men vi o så farfar Johan. Sen blev det till att åka o handla mat, tur affärerna har öppet till 22 :D
Inatt sov Alex hela natten, somnade iofs först vid 23 men sen sov han till 6.20 :) SOmnade om brevid Pelle eftersom jag fick ligga o krama på Jamie o sen sov Alex till halv tio då vi gick upp :D Farmor Anna är hemma idag så hon gick upp med Jamie imorse så vi fick sovmorgon både jag o Pelle, lyxigt!
Nu sover bägge pojkarna, Jamie har sovit sen halv elva o nu är klockan snart ett så han borde väl vakna snart. länge sen han sov så här länge mitt på dan. men det är klart han sov bara mellan 22.30 o 6, sen var han vaken till halv åtta innan han fick gå upp.

Ikväll ska vi ut o äta middag med vänner eftersom Pelle fylller 25år imorn :) Grattis till Pelle! Älskar dig!

Inga kommentarer: