onsdag, december 24, 2008

God jul!

God jul på er alla :)
Tänkte sitta här en stund o fördriva tiden medan jag vntar på att folket börjar trilla in. Pappa o Yvonne skulle redan ha kommit men dem blev sena så är väl här tidigast om en halvtimme. Ja kan ni tänka er men det verkar som att Yvonne faktiskt vågade åka med i slutändan, jag är imponerad faktiskt! Ett bra steg mot en ljusare framtid!
På sista tiden här har det mest varit julförberedelser, köpte dem sista julklapparna i lördags. En dum idé att åka till torp lördagen innan jul :D Det var smockfullt men hade lovat o handla några julklappar åt mormor eftersom hon har lite svårare att komma ut o sen hade vi en julklapp kvar själva. Anna o Marcus mötte upp oss på torp o sen åkte dem med oss hem för en omgång kinamat och lite wii, var mycket trevligt!
Söndagen åkte vi in till göteborg för att gå på jul på liseberg, träffade Nuno o T o deras tvilingpojkar utanför o gick in. Men snart började det regna o dem hade inte regnskydd till sin vagn så vi fick gå in o fika... Sen ville T gå hem så vi gick ett varv själva fast Jamie sov. Sen träffade vi maja o Johannes o gick o fikade med dem också. Var en trevlig dag det också.
I måndags var Jamie sjuk, hade börjat redan på söndagen. Så hela måndagen var jag hemma o fick inte gjort så jättemkt... Kokade skinkan bara typ.
Igår var Carl o vicky o Maxim över, vi fikade med julgodis o öppnade Paket. Var så kul o se hur nöjda dem blev allihop. Hade verkligen hittat perfekta julklappar :) Sen på kvällen satte jag på teletubbies som Jamie kikade på medan jag städade av, fick till o med dammsuga o skurat av undervåningen.

God jul på er allihop, nu måste jag roa Jamie!

1 kommentar:

Maribel sa...

God Jul till Hela familjen, vi ses på nyår! Kram Marri och Max