måndag, december 29, 2008

Gott slut, gott nytt!

Nu har det varit lite lugnt o skönt här hemma ett par dar, eller allt är relativt... Vi har alla varit/är sjuka, drygt som satan. Hade hoppats på att Jamie skulle kunna gå på dagis idag då han var feberfri igår men enjdå, imorse hade han feber igen :S Och stackars Alex är förskyld, hostar o nyser o snörvlar... jättejobbigt o se honom så så vi ringde sjukvårdsupplysnngen som rekommenderade oss att ringa uddevalla barn avd. På barn avd. så sa dem att vi skulle se till att han åt, ge honom näsdroppar o om han inte fick feber eller så så behövde vi inte oroa oss. Fick han feber eller blev kall däremot så måste vi åka in till akuten... så vi håller tummarna för att det inte blir så, än så länge så är allt bra, han ligger uppe sover nu. Vilket båda dem andra grabbarna också gör eftersom dem båda är sjuka. Hoppas att alla hinner åtehämta sig tills i övermorgon då det är nyårsafton. Vi ska fira tillsammans med Marri, max, Rosa o Hasse hemma hos Carl o vicky o Maxim. Ska bli väldigt roligt. Carl o Vicky bor perfekt för o se alla fyverkerier! Tror jag ska ge mig ut på stan imorn o se om jag hittar något fint klädesplagg att ha på mig då, känner för o klä upp mig :)

Gott nytt år på er alla!
Kram

Inga kommentarer: