söndag, juli 15, 2018

Hej! Operationen gick bra fastän det var väldigt dåligt organiserat på sjukhuset. Men kirurgen kunde sitt jobb, antar jag och även narkos läkaren då jag både somnade och vaknade som jag skulle :) men sjuksköterskorna hade ingen direkt medmänsklighet, mina saker försvann och kom fram först när Pelle och barnen kom för att hämta mig. Och jag har inte fått info om sårvård än för det glömde doktorn ge så får ringa hen på måndag... Men jaja, vi har ju sjuksköterska i familjen så vi har fått ordning på det ändå, men blir ett samtal ändå på måndag. Men jag har inte så ont direkt, dock är såret rätt stort och inte ihopsytt så toabesök är inte det enklaste...

Nej, nu måste jag sova men ville uppdatera er som inte vågat messa mig och fråga hur det gick. Puss på er!






Inga kommentarer: