tisdag, november 28, 2017

Julshopping och feber

God afton, jag ligger i sängen just nu och ska strax släcka men tänkte titta in här först. Idag har jag shoppat de sista presenterna till våra presentkalendrar och jag tror att barnen kommer bli nöjda. Jag är rätt nöjd för det är inte bara en massa skit! Jag har även hittat julklappar till fler i familjen och beställt de sista till mannen min så jag känner mig väldigt i fas med tanke på att det fortfarande är November! Ja för alla barnen är klara, bara en grej kvar till Mollie som ska bokas men vad det blir är bestämt. Fast det var inte sant, för Jamie's  julklapp är inte beställd än, men det får chefen fixa då det ska bli en dator och han har  lite mer koll... Men den lär väl inte bli beställd förrän typ 22 Dec... Han ska alltså få en dator i julklapp och födelsedagspresent, hans morfar är också med och bidrar. Det är en stor present men det var det enda han ville ha och varför ska vi köpa massa saker han inte vill ha som bara blir liggande?! Nej så I år får han en stor present och så nästa år kanske det blir lite mindre...

Imorgon har jag inget stort på schemat, Mollie tempade  låg feber ikväll så enligt skolans regler så måste hon vara hemma imorgon. Så vi får pyssla här hemma, behöver hämta ett paket också men det ska vi nog orka med. Får bara hoppas att det inte blir mer av Mollies feber, hon liksom jag och Jamie har en hemsk förkylning så jag tror inte det är mer än så.

Nåväl nu ska jag försöka få lite sömn, kör solorace just nu då Pelle är i Polen tills onsdagskväll i jobb, så jag behöver min energi imorgon.


Giant leaf

Lucy har fått skor

4 awards på 3 veckor! 

Sports captain och digital leader! 

Shopping med Moj i fredags 

Groupie

Igår byggde vi vår nya crosstrainer 

Dagens inköp till Alex kalender

Mollies kalender (varje sak kostar ca£1)

Mojmoj ikväll, ny glasögon! 

Inga kommentarer: