torsdag, maj 16, 2019

Helgen i Stockholm vart bra, jag hann bonda med vår (Pelles) brorson Alfred och hänga lite med hans mamma också, dessutom var ju såklart svärisarna där då det är deras hus så en riktigt härlig familjehelg blev det! Sen spenderade jag Lördagen med Maja och Emil, som ju också är någon typ av familj nu, iaf känns det nästan så, banden har ju knutits tigthare då Pelle och Johannes ju typ är blodsbröder nu.

Sen vi kom hem så har trädgården varit en prioritet, solen har kommit tillbaka så man har kunnat hänga där. Jag har klippt gräs, röjt i de igenväxta pallkragar som står och börjat gräva ett land. Det är roligt för man ser verkligen förändring redan nu, från djungel till trädgård!

Nu ska jag alldeles strax gå till tåget för att åka till Arlanda där mitt plan till England går. En tjejhelg med Jodie väntar! Puss på er!

Inga kommentarer: