söndag, juni 17, 2018

Sparkcyklar för hela slanten

Hej på er, här kommer en liten bildbomb från veckan som har gått. Fokus för barnen har legat på sparkcyklar denna vecka. Det hela började med att Mollies gamla sparkcykel rullade lite dåligt så jag föreslog att hon kanske ville sälja sitt lekhus som hon aldrig använder och köpa en ny sparkcykel istället. Det nappade hon på så jag annonserade ut huset och fick typ 40 Pers som hörde av sig och ville köpa det. Efter strul blev de tillslut sålt och vi kunde beställa en ny sparkcykel. När den glänsande rosa sparkcykeln kom så kunde ju inte grabbarna låta bli att testa. Plötsligt ville vi alla ha en... Jag hittade begagnade riktigt bra till killarna och beställde en vuxen variant till mig. Idag kom min tillslut och vi har alla varit ute och åkt. Sjukt mycket jobbigare än jag hade trott, men de blir bra träning då jag lovat att vi ska börja åka på dessa till skolan... Jösses vad har jag gett mig in på?! 

Förutom sparkcyklar så har vi varit i skolan, träffat vänner och njutit av vädret. Vi har inte 30 gradersvärme, men det är inte heller kallt, om det är molnigt så ligger det runt 20, kommer solen fram så blir det säkert 25 och jag tycker det är helt perfekt. Jag saknar inte hettan i Spanien eller kylan i Sverige, England är lagom. Men nu behöver vi regn, gräset är gult och jag är trött på att vattna... 

Nej nu ska jag krypa i säng, imorgon är det farsdag här och det ska firas med lite vänner på besök. 












Inga kommentarer: