onsdag, april 11, 2018

Påsklovet fortsätter

Lovet rullar på och vi sysselsätter oss på diverse olika sätt. Jag har nu kommit till en punkt när jag är rätt nöjd, barnen går mig och varandra rätt mkt på nerverna och skolan skulle kunna få börja igen, snart! Haha men vi har veckan ut på oss att roa oss, idag grävdes alla gamla inlines fram vilket har roat barnen hela eftermiddagen. Dock fick Jamie vika sina tår för att kunna ha ett par och Alex hoppade i pappas 42or för att ens kunna åka haha så jag har nu beställt nya i större storlekar. Köpte ställbara i storleken så att dem kanske kan ha dem ett par säsonger, dessutom är största storleken 38 så jag kanske skulle kunna låna dem också, vi får se. Kanske är de ren skit, men alltid roar de barnen ett tag, och allt som kan få ut dem är jag villig att ge ett försök! Nåja, vi sitter inte bara hemma utan har varit på endel äventyr sedan sist vi hördes här. Tex så var vi till parken med våra spanska vänner i mitten på förra veckan. Sen träffade vi familjen O på Legoland i fredags och roade oss hela dagen med dem. Familjen O var här på semester från Gib så det var ett kärt återseende! Vi fick chansen att umgås mycket medan vi köade på Legoland... Vi träffade dem även i Lördags inne i Guildford där dem bodde på hotell. Det blev lite reashopping och härlig lunch ihop.

Imorgon ska jag och barnen till simhallen med vänner till barnen och deras mamma, vi bor grannar och jag och mamman har pratat och umgåtts ytligt innan men aldrig hittat på något sådant här ihop tidigare så det ska bli spännande att se hur det blir. Blir säkert trevligt, vem vet, kanske jag vinner en ny vän på kuppen!? Appropå vänner så träffade jag idag Thomi över en kopp kaffe idag, well over due! Skönt att få prata av sig och vädra funderingar av olika slag. Hon har biobiljetter som snart går ut så vi bestämde att vi ska försöka komma iväg på bio nästa vecka, kul!

Nej hörrni, nu ska jag nog försöka sova, men har tyvärr vänt lite på dygnet detta lov så blir nog utmanande att somna, men ska vi vara i simhallen kl 10 imorgon så behöver jag nog det...


Parkhäng förra veckan





Legoland i fredags











radarparet på lunch i Guildford

Lunch idag i centrum med mina grabbar

Inlines idag, Jamie hjälpte Mollie i början.







Inga kommentarer: