tisdag, december 19, 2017

Besök

Nu har flera frågat om vi är bra efter magsjukan så jag tänkte bara meddela att ja det är vi. Det var bara en dags grej och jag klarade mig från smittan också! Så I fredags var barnen tillbaka i skolan och jag fick lite lugn och ro.

I helgen blev det mest julpyssel, vi åkte till stora tesco och köpte en fin plastgran. Barnen plockade dessutom på sig julklappar till varandra och så blev det lite annat smått och gott. Sen fick vi besök på eftermiddagen av en annan familj som kör karate med Pelle, Alex och Mollie.
Igår söndag så klädde vi granen, kokade knäck, bakade pepparkakor och städade huset. Sen framåt kvällen fick vi efterlängtat besök från Stockholm i form av barnens farmor och farfar.

Idag har jag hängt med svärföräldrarna, vi har promenerat hunden och shoppat i centrum. Sista klapparna är nu fixade för min del, I god tid ju :)







Inga kommentarer: