måndag, juli 16, 2007

Jaha så var man här igen. Blev väldigt rädd igår då mamma ringde o sa att dem skulle köra mormor till sjukhuset för att hon var dålig. Dem hade fått tid på akuta vårdcentralen eller vad det hette, när klockan började närma sig tio på kvällen o mamma fortfarande inte hört av sig igen började jag oroa mig ännu mer. Pelle sa bara "hade hon inte hört av sig om det var allvarligt?" O förstås hade han rätt, men orolig var jag ändå... Strax efter 12 så får jag ett sms, dem hade fått åka till vanliga akuten o väntat där i timmar, såklart! Men mormor hade blivit inlagd, man skickar inte hem en sjuk 88åring bara för att man inte vet vad det är. Hon fick ett par påsar blod inatt o idga när vi hälsade på såg hon mycket frächar ut, enl mamma iaf. Så nu har jag lugnat mig lite, dem tror att det är magsår, vilket är konstigt då hon itne haft ont i magen... men läkarna vet nog bäst, bara hon orkar med begravningen o några år till så får det vara vad det vill för mig. Nästan iaf :P
Annars så har jag glada nyheter, lilla Jamie kan sitta upp :-) Jag är en mycket stolt mamma, även fast alla barn såklart lär sig sånna saker :D
På tisdag blir det iaf begravning för Enar, ska inte bli så skoj mend e tär dax o ta adjö.
Onsdagen åker vi till Jane o Robert o hälsar på, ska bli mycket trevligt!

Inga kommentarer: